怡然自得 为你钟情

自在飞花戏梦,无边丝雨人生,紫茶琴心相看,怡然小醉清风。。
个人资料
正文

【Inspiration】Cry on the shoulder。。。

(2011-07-12 17:53:40) 下一个

  If the hero Never comes to you  / 如果从未有过英雄,走进你的生命,  
If you need someone  / 如果你需要有一个朋友......   
    You’re feeling blue.   当你感觉忧伤的时刻;

If you wait for love   And you’re alone  / 如果你等待着爱,你觉得孤单;  
If you call your friends   Nobody’s home  / 如果你打电话给你的朋友,但是没有人接听...

You can run away   But you can’t hide  / 你可以走开,但你无从躲藏。   
   Through a storm and through a lonely night  / 尽管那场风暴,贯穿了整个孤独的夜晚...
Then I’ll show you there’s a destiny  / 此时,让我告诉你,什么是命运!
The best things in life   They are free  / 生命中最好的东西,其实便是自由...

But if you wanna cry   Cry on my shoulder  / 但此时的你,如果想哭泣,请靠在我的肩膀上哭吧...

If you need someone   Who cares for you  / 如果你需要一个人,那个真正关心你的人,  
If you’re feeling sad  / 如果你正感觉很伤心。   
   Your heart gets colder  / 你的心会越来越冷   
   Yes I show you   What real love can do  / 我会告诉你真正的爱,会让你与众不同...

    If your sky is grey   Oh let me know /  如果你的天空总是雾霾蒙蒙,请告诉我吧~
There’s a place in heaven   Where we’ll go  / 我们将同去那个叫做天堂的地方...

If heaven is   A million years away  / 如果去天堂的路有百万年之远,
Oh just call me   And I’ll make your day  / 请告诉给我,我会与你同行,直至到达的一天。


When the nights are getting cold and blue  /  当夜晚对你来说变得寒冷和忧伤   
    When the days are getting hard for you  / 当白天对你来说变的越来越艰难。   
    I will always stay by your side   /  我将永远站在你的身边,
    I promise you   I’ll never hide 我答应你,我绝对不会无处可寻。   

    But if you wanna cry      但如果此时的你想要哭泣,
    Cry on my shoulder那就请靠在我的臂膀上,尽情的哭吧!









[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.