夢の憩園

當思念靜止一刻,時間彷彿從心底緩緩流過; 少年時光的冰河, 在陽光里化成了沉默. 曾經那些年少的承諾, 已經隨着微風缓緩飄過; 花瓣從樹梢迎風飄落時, 就讓這一刻變成永久...
正文

英语歌曲:【Try To Remember】 制作:lli_go - by 林貝卡

(2007-10-16 07:26:29) 下一个

 

 

【答谢BlackOrchid小妹】: 英语歌曲:Try To Remember 制作:lli_go
Please click to enjoy 林貝卡's Blog



Try to Remember
        -- By Brothers Four

 Try to remember the kind of september
 When life was slow and oh so mellow
 Try to remember the kind of september
 When grass was green and grain was yellow
 Try to remember the kind of september
 When you were a tender and a callow fellow
 Try to remember and if you remember
 Then follow -follow,oh-oh
 
 Try to remember when life was so tender
 That no one wept except the willow
 Try to remember the kind of september
 When love was an ember about to billow
 Try to remember and if you remember
 Then follow-follow,oh-oh
 
 Deep in december it`s nice to remember
 Although you know the snow will follow
 Deep in december it`s nice to remember
 The fire of september that made us mellow
 Deep in december our hearts should remember
 And follow-follow,oh-oh

 追忆那醉人的九月
 时光缓缓生活悠游
 追忆那醉人的九月
 草儿青青稻麦金黄
 追忆那醉人的九月
 曾经的年幼温柔
 追忆往日,若你还记得
 请跟我来,跟我来,哦
 
 追忆那段感伤时光
 只有杨柳泪珠盈盈
 追忆那醉人的九月
 爱情的即将燎原的星火
 追忆往日,若你还记得
 请跟我来,跟我来,哦
 
 十二月的回忆温馨而甜蜜
 尽管你知道大雪即将飘落
 十二月的回忆温馨而甜蜜
 九月的热恋沉醉著你我
 十二月的回忆深埋在心里
 请跟我来,跟我来,哦
制作:lli_go
[ 打印 ]
阅读 ()评论 (1)
评论
LiYouCai 回复 悄悄话
小黑兰,你知道吗,含这首个的CD正在我的车里放着! 经典歌曲! 其他歌还有Johnny Horton的。

回头才哥我也去给林妹妹的院子割草,看她是不是也送我一支歌。
登录后才可评论.