一路走来

潜水太久了,久到一定要浮出水面冒个泡,这里的一切都只是个人的感受,如果能引起你的共鸣,那本人欢迎你成为知心好友。如果不能,也请平常心对待。
正文

纪念我的朋友---马丁

(2007-05-15 08:21:39) 下一个
"I LOVE YOU!"

I'VE BEEN ALONE WITH YOU INSIDE MY MIND;
IN MY DREAMS I'VE KISSED YOUR LIPS 1000 TIMES!
I REMEMBER WHEN YOU STOOD OUTSIDE MY DOOR:
YES, IT WAS ME YOU WERE LOOKING FOR!

I CAN SEE IT IN YOUR EYES;
I CAN FEEL IT IN YOUR SMILE!
YOU ARE ALL I EVER WANTED;
MY ARMS ARE OPEN WIDE!

CAUSE YOU KNOW JUST WHAT TO SAY;
AND YOU KNOW JUST WHAT TO DO.
AND TODAY I WANT TO TELL YOU:
"I LOVE YOU!"

I LONG TO SEE THE SUNLIGHT IN YOUR HAIR;
AND TO TELL YOU
TIME AND TIME AGAIN
HOW MUCH I CARE!

SOMETIMES I FEEL MY HEART WILL OVERFLOW
AND I CRY OUT
EVERY NIGHT AND DAY
YAN, OH ,PLEASE DON'T GO!!

CAUSE I WONDER WHERE YOU ARE;
AND I WONDER WHAT YOU DO!
ARE YOU SOMEWHERE FEELING LONELY;
OR IS SOMEONE LOVING YOU!

TELL ME HOW TO WIN YOUR HEART;
FOR I HAVEN'T GOT A CLUE.
SO LET ME START BY SAYING......
"I LOVE YOU!!!"

不知道,姐妹们读了以后感觉如何,YAN是俺的名字。俺现在一读就想哭,因为我们后来做了朋友,可是他得肝癌去世了,从生病到去世只有一个月,他打电话来告诉我生病的时候,我正好要回中国,就跟他说等我从中国回来就去看他,谁知,等我回国他已经走了。他家人跟我说,一直到走的时候他都念着我,我心里知道,他还是爱我的,只是因为我不愿意,他才只好退一步跟我做朋友!唉,这世界怎么总是好人不长命呀?!

所以说生命无常,大家一定要珍惜现在和家人在一起的时光,尽量少吵架,对自己爱的人好一点!!!!!!
[ 打印 ]
阅读 ()评论 (1)
评论
eekin 回复 悄悄话 顺便告诉一下, 那是一首歌的歌词, 只是加塞了你的名字,我正好有此CD.
登录后才可评论.