正文

故事(无片)

(2009-08-06 22:41:05) 下一个
今晚无事,钻进我的pbase片片里自恋,竟发现我的一个Gallery有许多许多留言,读毕,竟发现眼潮了。

这个Gallery是一年前放上的。这后,曾收到pbase的一个邮件,说这个Gallery已成为pbase上 the most voted galleries 之一。当时我忙,没在意。

记得几天后又收到pbase的一个邮件,说他们已经block住在这个gallery上留言,因为有人散布不良。当时我还是忙,又没在意。

今天看去,依然有很多没有被block之前的留言在。选几个如下。

“A most heartfelt gallery tribute to this magnificent girl.”

“If I could only be 10% as smart, as brave, as optimistic and as strong as this girl! And I call myself healthy. An eye opener I need all the time. I am full of admiration for the girl and am ashamed of myself how weak I am. Thank you little girl!”

“Brave girl, powerful lesson to all of us, wonderful and inspirative litle gallery. Go little girl, go .. the life waits for you !”

“I think you love this girl just when you finish to see the last picture.
I whis to say a lot of things but I am speachless. A lesson to me to be learned. And very proud of you to share it. ”

“You\'ve presented a powerful statement about courage, strength, and optimism. The young swimmer deserves commendation. Thanks for sharing!”

你问,这个姑娘是谁?

她叫Keila,是我带Dennis去参加游泳比赛认识的,是参赛者之一。她比赛时,我简直不能相信自己的眼睛,手在抖,心在颤。在全场的震撼中勉勉强强拍下了几张。

这几张,记得在这贴过,好像没有很多反响。也难怪。技术上说片子并不好。连我自己都看不过。

但是今天,我觉得这是我迄今拍到的最好的片子。

片子贴过了,就不贴了。有兴趣的朋友请看http://www.pbase.com/xiaonl/08-05-swim

谢。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.