海那边的姑娘

我是一个简单的女生,一个喜欢大海的女生. 如果我们是知己,也许我们可以一起去海边走走,看看,听听海的声音.
个人资料
正文

明天好好PRESTATION

(2005-05-17 21:42:31) 下一个
明天我们要做烦人的ECON PRESTATION. 我们小组的人让我一个人上去讲. 呵呵, 我真有些怕了. 不过现在我到不怕了, 因为PRESEATION 可是锻炼一个人的时候到了, 就当明天我是在职场上做个真正的报告吧. 想想, 做个真正的报告的时候 才是最可怕的的. 做过几次导游, 又做个N次主持人, 这点自信一点要有的.
[ 打印 ]
阅读 ()评论 (16)
评论
天黑了 回复 悄悄话 成功就好
dahuahua 回复 悄悄话 I am in VA, just let me know when you plan to come to USA, I can take a vacation.
海姑娘 回复 悄悄话 呵呵, 茶叶蛋, 这2天少写些了
海姑娘 回复 悄悄话 DAHUAHUA,我其实也喜欢PRESATION, 我以前工作的时候也是一直做演讲的. 我因为当过老师, 所以不怕. 我不知道什么时候再去美国,你在什么洲?
茶叶蛋 回复 悄悄话 恭喜海妞妞,难得你也有机会不上贴。累坏了吧?好好歇歇啊。
dahuahua 回复 悄悄话 In my company, you need to do the "presentation" everyday, there are so many meetings you need to attend and you also need to express your ideas --to make contribution. Otherwise, you will lose your job in short future.
So, I like presentation, for it provides you a chance to communicate with others, and you are the controller.
Pretty 海姑娘, when you have time to travel US, just let me know, I'd like to meet you and take you to have a look at Atlantic Ocean in NY or Pacific Ocean in San Francisco. Only $600, on the traveling boat, you can enjoy the trip to Bahama island.etc.
海姑娘 回复 悄悄话 谢谢以上各位, 今天PRESEATION 顺利完成
海姑娘 回复 悄悄话 dahuahua, thanks for coming.
I like preseantation, because sometimes make me confidence, isn't it?
海姑娘 回复 悄悄话 茶叶蛋, hehe, yes, I am so nervous now.
hehe, thanks for coming, I am expecting your writing as well
海姑娘 回复 悄悄话 Thanks, 俏美佳人
dahuahua 回复 悄悄话 I come here not only for her articles but also for her beauty.
Presentation is nothing but an experience. You are the focus and you just control the rhysem to attract listeners, then you control all.
茶叶蛋 回复 悄悄话 海姑娘的帖子更新太快了。每天都有好东西。我觉得自己一下子变得很富有了。哈。

presentation?心里不会怦怦跳吧?我有点会的。
dahuahua 回复 悄悄话 is it presentation?
俏美佳人 回复 悄悄话 嗬嗬,加油把...我也最怕presentation了.
登录后才可评论.