个人资料
正文

Kelly Sweet:We Are One

(2011-02-14 02:13:34) 下一个





kelly Sweet - We Are One

不需要问我什么 Didn't need to ask
也不需要说理由 Don't know the reason
你说什么我都信 Everything that I believe
事实都是明摆着 Is right here
也不用考虑明天 Not thinkin' bout tomorrow
多捉摸会很累的 Couldn't catch it if I tried
世界变化得太快 World is spinning too fast
所以我守株待兔 So I'll wait 'til it comes to me

我是你你就是我 I am you You are me
我们俩是一整体 We are one
把我抱在你怀里 Take me in your arms
我们俩融成一体 And flow through me
我们俩合二为一 I'll flow through you
我们俩息息相通 Steal my breath away
你让我如此感动 Cause I'm so moved by you
是如此刻骨铭心 Deeper than I ever thought
一切都不无可能 Was possible, was possible, it's everything, oh
你和我之间不同 Difference between me and you
全是你心在撒谎 It's all in where your heart lies
而且每天有机会 And every day's another chance
我们可以纠正它 So let's get it right

我是你你就是我 I am you,You are me
我们俩是一整体 We are one
把我抱在你怀里 Take me in your arms
我们俩融成一体 And flow through me
我们俩合二而一 I'll flow through you
你不要迷失自己 Did you lose yourself out there
你不要失望放弃 Did you lose faith and give up
不要拒绝和掩饰 Don't turn away and hide yourself
是友情联结我们 Cause there's a friend to make along the way
我们的灵魂相通 We are the heartbeat and our souls speak
我们的美梦成真 And all the beauty I have ever dreamed
一切就在我面前 Is right here in front of me, oh
一切就在我面前 Is right here in front of me, oh

我是你你就是我 I am you,And you are me
我们俩是一整体 We are one
把我抱在你怀里 Take me in your arms
我们俩融成一体 And flow through me
我们俩合二而一 I'll flow through you



[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.