个人资料
正文

Celine Dieo:A New Day Has Come

(2006-12-10 21:59:36) 下一个




Celine Dieo:A New Day Has Come

新的一天已经来临

新的一天,新的一天 A new day , A new day
我为这天,久久等待 I waiting for so long
为了奇迹,早日到来 For a miracle to come
众人嘱我,坚强不殆 Everyone told me to be strong

坚持挺住,不抹眼泪 Hold on and don't shed a tear
黑暗光明,峰回路转 Through the darkness and good times
确信自己,经过历练 I knew I'd make it through
世界承认,我有一切 And the world thought I had it all

但我仍在,为你等待 But I was waiting for you
等待我心,渴望的爱 Hush, love
空中划过,一道闪电 I see a light in the sky
几乎使我,盲目不见 Oh, it's almost blinding me

不能相信,真的到来 I can't believe
深深感动,天使的爱 I've been touched by an angel with love
大雨滂沱,洗我泪水 Let the rain come down and wash away my tears

充实灵魂,驱走恐慌 Let it fill my soul and drown my fears
打碎屏障,迎来朝阳 Let it shatter the walls for a new, new sun

新的一天,已经到来 A new day has... come
曾经黑暗,现在光明 Where it was dark now there's light
曾经伤痛,现在欢乐 Where there was pain now there's joy
曾经软弱,现在坚强 Where there was weakness, I found my strength

男孩眼中,看到一切 All in the eyes of a boy
那就是我,渴望的爱 Hush, love

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (2)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.