个人资料
文章分类
归档
正文

The new beginning

(2006-11-21 01:36:20) 下一个
我终于跟我的美国丈夫说再见了。我没有想好我今后的路会怎么走。但是,我想神会引领我。曾经我把我的一切都给了他,但是文化的差异还是其次,人的性格才是决定性的。很多的美国人都不可信的。我的丈夫虽然正直,但是太大男子主义。文化的不同,要求彼此的包容,和关心。有没有什么美国人真正疼爱妻子,尊重妻子,明白互相的珍惜,才能使我们短暂的人生幸福?
有看了跨国婚姻中关于“智慧女“一说。如果用智力而不是爱,那样的家庭幸福吗?女人没有家庭未必就不幸。

This time I hope i can get out of the snare and walk my own way, when the man can not treasure you ,and build the castle and rock instead of letting Lord lead us, there is no spiritual communication between us anymore. He only need a housekeeper ,a company(like a puppy dog)plus a sex partner.He looks a ideal wife should be the combination of these three.
[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.