正文

Tears In Heaven

(2006-11-03 07:06:10) 下一个
Would you know my name
If I saw you in heaven?
如果在天堂遇见你,你还记不记得我是谁?

Would you be the same
If I saw you in heaven?
如果在天堂遇见你,你是否还能像从前一样?

I must be strong and carry on,
Because I know I don't belong here in heaven.
我必须坚强,但我做不到,我不属于这儿,我只属于你。

Would you hold my hand
If I saw you in heaven?
如果在天堂遇见你,你会不会紧握我的手?

Would you help me stand
If I saw you in heaven?
如果在天堂遇见你,你会不会帮助我坚强?

I'll find my way through night and day,
Because I know I just can't stand here in heaven.
我要寻找从黑夜到白昼的路,因为我知道我要找到你。

Time can bring you down,
时间能毁灭一切,
Time can bend your knees,
时间能让人屈服,
Time can break your heart.
时间能把心揉碎

Have you begging please, Begging please.
你祈求了吗?祈求……

Beyond the door there's peace I'm sure
请带我走吧,我相信天堂里一定会有安宁。

And I know there'll be no more tears in heaven.
请带我走吧,我知道天堂里不再有眼泪。

Would you know my name
If I saw you in heaven?
如果在天堂遇见你,你还记不记得我是谁?

Would you be the same
If I saw you in heaven?
如果在天堂遇见你,你是否还能像从前一样?

I must be strong and carry on,
Because I know I don't belong here in heaven.
我必须坚强,但我做不到,我不属于这儿,我只属于你
[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.