个人资料
  • 博客访问:
正文

我的卡伐蒂娜

(2010-11-16 22:46:18) 下一个


Music: Stanley Myers
Lyrics: Cleo Laine
Chinese: LaoGe XD

她曾好美丽        
She was beautiful
美丽尽收眼底       Beautiful to my eyes
从我见她霎那起      From the moment I saw her
太阳将天空占据      The sun filled the sky

她曾如此如此美丽     She was so so beautiful

美得令人唏嘘       Beautiful just to hold

她如春光洒进我梦里    In my dreams she was spring time
哪怕在严寒冬季      Winter was cold

我怎样向她表白      How could I tell her
如此明了的情怀      What I so clearly could see
纵然求她若渴       Though I longed for her
却未能对她抒怀      I never trusted her completely
我因而无从自在      So I never could be free

那曾是多么多么的惬意   It was so so beautiful
获知她此刻的心思     Knowing now that she cared
我将永远铭记       I will always remember
彼此共享过的瞬息     Moments that we shared

只因曾如此美丽,美丽   
For it was beautiful, beautiful
美得令人爱惜......      Beautiful to be loved...... 

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.