对平凡的在意

用心触摸生活, 用片感觉心情
个人资料
  • 博客访问:
正文

卡萨瑞纳•卡梅隆独白: (ZT)

(2008-06-21 23:44:23) 下一个
About Ego & Persona, Self Portraits by Catherine Cameron
自我与表象—卡萨瑞纳•卡梅隆的自拍影像

In general I want my photographs to resonate human conditions, mirroring aspects of memory, longing, desire and ambiguity.
总的来说,我希望我的照片能和人类的心境产生共鸣,反映回忆、渴望、欲望和暧昧。

In my self portraits I travel inwards, dealing with my own memories, longings, fears, desires, hopes, anger, oppression and also more ambiguous matters, issues unknown to me and my conscious mind.
In this work I seek to uncover these feelings. I give them a voice, a face. The expressions can be seen as either masks, or as what lies underneath the masks worn.
通过自拍,我游走于我的内心世界,揭示自己的回忆、渴望、恐惧、欲望、希望、愤怒、压抑,以及那些模棱两可的、未知的事情和我的潜意识。

Self portraits tell the private story of the individual. Every life is different; however we share the same human aspects even if our perception of them and how we deal with it is different. We share the same story and yet we don’t.
自拍影像讲述了个人私密的故事。每个生命都是独特的;然而,即使我们的观念和处事方式不同,我们仍然拥有相同的人面外表。我们拥有相同的故事,只是我们自己不知道。
[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.