真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

12-8

(2023-12-07 18:06:26) 下一个

12-8

Your needs and my riches are a perfect fit. I never meant for you to be self-sufficient. Instead, I designed you to need me not only for daily bread but also for fulfilment of deep yearnings. I carefully crafted your longings and feelings of incompleteness to point you to me. Therefore, do not try to bury or deny these feelings. Beware also of trying to pacify these longings with lesser gods: people, possessions, power.

 

Come to me in all your neediness, with defenses down and with desire to be blessed. As you spend time in my presence, your deepest longings are fulfilled. Rejoice in your neediness, which enables you to find intimate completion in me.

 

你的需求和我的丰富是完美契合的。我从未想过让你自给自足。相反,我设计你不仅需要我来供应你日用的饮食,还需要我来满足内心深处的渴望。我精心塑造了你的渴望和不完整感,使其引导你走向我。因此,请不要试图埋藏或否认这些感觉。同时要注意,不要试图用次级的神灵——人、财产、权力——平息这些渴望。

 

带着所有的需要来找我,放下防御,怀着被祝福的愿望。当你在我的同在中度日,你最深层的渴望将得到满足。在你的需求中欢喜快乐,这使你能够在我里面找到亲密的圆满。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.