真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

12-16

(2023-12-15 20:46:03) 下一个

12-16

I am speaking in the depths of your being. Be still so that you can hear my voice. I speak in the language of love; my words fill you with life and peace, joy and hope. I desire to talk with all of my children, but many are too busy to listen. The "work ethic" has them tied up in knots. They submit wholeheartedly to this taskmaster, wondering why they feel so distant from me.

 

Living close to me requires making me your first love---your highest priority. As you seek my presence above all else, you experience peace and joy in full measure. I also am blessed when you make me first in your life. While you journey through life in my presence, my glory brightens the world around you.

 

我在你内心的深处说话。保持安静,以便你能听到我的声音。我用爱的语言说话;我的话语充满了生命和平安、喜乐和希望。我渴望与我所有的儿女交谈,但很多人因为太忙而无法倾听。"工作伦理"让他们束手束脚。他们全心全意地顺从这个督工,却不明白为什么感觉与我如此疏远。

 

与我亲近要求你把我放在第一位——成为你最高的优先事项。当你在一切之上寻求我的同在,你会充分体验到平安和喜乐。当你把我放在生命的首位时,我也会受到祝福。当你在我的同在中度过人生旅程时,我的荣耀会照亮你周围的世界。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.