真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

12-13

(2023-12-12 19:08:11) 下一个

12-13

Take time to be holy. The word holy does not mean goody-goody; it means set apart for sacred use. That is what these quiet moments in my presence are accomplishing within you. As you focus your mind and heart on me, you are being transformed: re-created into the one I designed you to be. This process requires blocks of time set aside for communion with me.

 

The benefits of this practice are limitless. Emotional and physical healing are enhanced by your soaking in the light of my presence. You experience a nearness to me that strengthens your faith and fills you with peace. You open yourself up to become a cleansed temple of my holy Spirit, who is able to do in and through you immeasurably more than you ask of imagine. These are just some of the benefits of being still in my presence.

 

花时间成为圣洁。圣洁这个词并不是指做好人好事;它的意思是分别出来做神圣的用途。这是在我面前的这些宁静时刻在你内心所成就的事情当你把你的思想和心灵集中在我身上时,你正在被改变:被重新创造成我设计你的样子。 这个过程需要留出大量时间与我交流。

 

这种操练的好处是无限的。当你沉浸在我的同在之光中时,情感和身体的治愈会得到加强。你体验到与我的亲近,这增强了你的信心并使你充满平安。 你敞开自己,成为我圣灵洁净的殿堂,圣灵能够在你里面并通过你做的事比你想象的要多得多。 这些只是留在我身边的一些好处。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.