真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

11-5

(2023-11-04 21:16:47) 下一个

11-5

You can live as close to me as you choose. I set up no barriers between us; neither do I tear down barriers that you erect.

 

People tend to think their circumstances determine the quality of their lives. So they pour their energy into trying to control those situations. They feel happy when things are going well and sad or frustrated when things don't turn out as they'd hoped. They rarely question this correlation between their circumstances and feelings. Yet it is possible to be content in any and every situation.

 

Put more energy into trusting me and enjoying my presence. Don't let your well-being depend on your circumstances. Instead, connect your joy to my precious promises: I am with you and will watch over you wherever you go. I will meet all your needs according to my glorious riches. Nothing in all creation will be able to separate you from my love.

 

你可以选择离我更近。我没有设立障碍在我们之间;我也不会拆除你建立的障碍。

 

人们往往认为他们的环境决定了他们生活的品质。因此,他们将精力投入到试图控制那些情况中。当事情顺利时,他们感到快乐;当事情不如他们所愿时,他们感到沮丧或失望。他们很少质疑他们的环境和感受之间的关联。然而,在任何情况下都有可能感到满足。

 

把更多的精力投入到信任我和享受我的在中。不要让你的幸福依赖于你的环境。相反,将你的喜悦与我的宝贵应许联系起来:我与你同在,无论你走到哪里,我都会看顾你。我必照着我荣耀的丰富供应你一切所需。在创造的一切中,没有什么能够将你与我的爱隔绝。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.