真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

9-9

(2023-09-03 10:07:54) 下一个

9-9

Walk with me along paths of trust. The most direct route between point A and point B on your life-journey is the path of unwavering trust in me. When your faith falters, you choose a trail that meanders and takes you well out of your way. You will get to point B eventually, but you will have lost precious time and energy. As soon as you realize you have wandered from you trust-path, look to me and whisper, “ I trust you, Jesus.” This affirmation will help you get back on track.

The farther you roam along paths of unbelief, the harder it is to remember that I am with you. Anxious thoughts branch off in all directions, taking you farther and farther from awareness of my presence. You need to voice your trust in me frequently. This simple act of faith will keep you walking along straight paths with me. Trust in me with all your heart, and I will make your paths straight.

与我一同走在信心之路上。在你生命旅程上,从A点到B点最直接的路径是坚定不移地信任我。当你的信心动摇时,你选择了一条蜿蜒曲折的小路,使你偏离了原来的方向。最终你会到达B点,但你会浪费宝贵的时间和精力。一旦你意识到自己偏离了信心之路,向我说:“我相信你,耶稣。”这个宣告将帮助你重新回到正轨上。

你在不信之路上漫游得越远,就越难记得我与你同在。焦虑的思绪四处分散,使你越来越远离对我的同在的意识。你需要经常表达对我的信任。这简单的信心行为将使你与我一同走在笔直的路径上。全心信任我,我必使你的道路平坦。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.