真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

9-1

(2023-08-31 20:55:02) 下一个

9-1

Seek me with your whole being. I desire to be found by you, and I orchestrate the events of your life with that purpose in mind. When things go well and you are blessed, you can feel me smiling on you. When you encounter rough patches along your life-journey, trust that my light is still shining upon you. My reasons for allowing these adversities may be shrouded in mystery, but my continual presence with you is an absolute promise. Seek me in good times; seek me in hard times. You will find me watching over you all the time.

 

用你的整个来寻找我。我渴望被你寻见,我以此目的来编排你生命中的事件。当事情顺利并且你受到祝福时,你可以感受到我在微笑看着你。当你在人生旅程中遇到困难时,要相信我的光仍然照耀着你。我允许这些逆境的理由可能笼罩在神秘之中,但我与你的持续同在是绝对的承诺。在美好的时光寻找我;在艰难的时刻寻找我。你会发现我一直在时刻守着你。

 

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.