真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

7-30

(2023-07-30 03:49:04) 下一个

7-30

Worship me in the beauty of holiness. I created beauty to declare the existence of my holy being. A magnificent rose, a hauntingly glorious sunset, oceanic splendor – all these things were meant to proclaim my presence in the world. Most people rush past these proclamations without giving them a second thought. Some people use beauty, especially feminine loveliness, to sell their products.

How precious are my children who are awed by nature’s beauty: this opens them up to my holy presence. Even before you knew me personally, you responded to my creation with wonder. This is a gift, and it carries responsibility with it. Declare my glorious being to the world. The whole earth is full of my radiant beauty -my glory.

在圣洁之美中敬拜我。我创造美丽是为了宣扬我圣洁的存在。绚丽的玫瑰,壮丽的落日,浩瀚的海洋之美 - 所有这些都旨在宣告我在世界中的同在。大多数人匆匆忙忙地走过这些宣示,没有多想。有些人利用美丽,特别是女性的美丽,来推销他们的产品。

我珍视那些被大自然美景震撼的孩子们:这使他们敞开心扉接受我的圣洁的同在。即使在你还未亲身认识我之前,你对我的创造作品充满了惊叹。这是一份礼物,也伴随着责任。向世界宣告我荣耀的存在。整个地球充满了我的辉煌之美 - 我的荣耀。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.