真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

7-29

(2023-07-29 03:33:25) 下一个

7-29

Come to me continually. I am meant to be the center of your consciousness, the anchor of your soul. Your mind will wander from me, but the question is how far you allow it to wander. An anchor on a short rope lets a boat drift only slightly before the taut line tugs the boat back toward the center. Similarly, as you drift away from me, my Spirit within you gives a tug, promoting you to return to me. As you become increasingly attuned to my presence, the length of rope on your soul’s anchor is shortened. You wander only a short distance before feeling that inner tug-telling you to return to your true center in me.

不断地来到我这里。我是你意识的中心,你灵魂的锚。你的思绪会偏离我,但问题是你允许它偏离多远。绳子系着的锚会让船只稍微漂移一点,然后紧绷的绳线会将船只拖回中心。同样地,当你远离我时,住在你里面的我的【圣】灵会拽着你,促使你回到我这里。随着你越来越能感知我的同在,你灵魂上的锚绳会变短。你只会漂离很短的距离,然后就感受到内在的牵引,告诉你要回到真正的中心——回到我这里。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.