真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

7-22

(2023-07-22 05:39:57) 下一个

7-22

Find freedom though seeking to please me above all else. You can have only on master. When you let others’ expectations drive you, you scatter your energy to the winds. Your own desire to look good can also drain your energy. I am your master, and I do not drive you to be what you are not. Your pretense displeases me, especially when it is in my “service”. Concentrate on staying close to me at all times. It is impossible to be inauthentic while you are focusing on my presence.

通过寻求取悦我找到自由。你只能有一个主人。当你让别人的期望驱使你时,你将把自己的精力散布到四处。你自己想要表现得很好也会耗尽你的精力。我是你的主人,我不会逼你变成你不是的样子。你的伪装让我不高兴,特别是当它是为了我而做的时候。专注于时刻与我保持亲近。当你专注于我的同在时,不真诚(伪装)是不可能的。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.