真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

6-5

(2023-06-05 06:36:05) 下一个

6-5

Remember that you live in a fallen world: an abnormal world tainted by sin. Much frustration and failure result from your seeking perfection in this life. There is nothing perfect in this world except me. That is why closeness to me satisfies deep yearnings and fills you with joy.

I have planted longing for perfection in every human heart. This is a good desire, which I alone can fulfill. But most people seek this fulfillment in other people and earthly pleasures or achievements. Thus they create idols, before which they bow down. I will have no other gods before me! Make me the deepest desire of your heart. Let me fulfill your yearning for perfection.

请记住,你生活在一个堕落的世界:一个被罪恶污染的异常世界。在追求完美的生活中,会有许多挫折和失败。除了我之外,这个世界没有什么是完美的。这就是为什么与我亲近能满足你内心深处的渴望并使你充满喜悦。

我在每个人的心中都栽下了对完美的渴望。这是一个美好的愿望,只有我能满足。但大多数人寻求这种满足感却将其寄托在其他人、世俗的欢乐或成就上。因此,他们创造了偶像,向其顶礼膜拜。在我面前,不可有别的神!让我成为你心中最深的渴望。让我来满足你对完美的渴望。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.