真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

6-24

(2023-06-24 10:54:40) 下一个

6-24

Hold my hand and trust. So long as you are conscious of my presence with you, all is well. It is virtually impossible to stumble while walking in the light with me. I designed you to enjoy me above all else. You find the deepest fulfilment of your heart in me alone.

Fearful, anxious thoughts melt away in the light of my presence. When you turn away from me, you are vulnerable to the darkness that is always at work in the world. Don’t be surprised by how easily you sin when you forget to cling to my hand. In the world, dependency is seen as immaturity. But in my kingdom, dependence on me is a prime measure of maturity.

握住我的手并信靠。只要意识到我与你同在,一切都会好起来。与我一同行走在光中,基本上就不可能绊倒。我设计你的目的就是让你在所有事物之上享受我。你唯独在我里面能找到心灵最深的满足。

恐惧和焦虑的思想在我同在的光中融化。当你远离我时,你容易受到世界中始终存在的黑暗的影响。当你忘记紧握我的手时,不要对自己容易犯罪感到惊讶。在世界上,依赖被视为不成熟。但在我的国度里,依赖我是成熟的首要衡量标准。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.