真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

6-23

(2023-06-23 21:02:29) 下一个

6-23

Let my love stream through you, washing away fear and distrust. A trusting response includes me in your thoughts as you consider strategies to deal with a situation. My continual presence is a promise, guaranteeing that you never have to face anything alone. My children teethe on the truth that I am always with them, yet they stumble around in a stupor, unaware of my loving presence all around them. How that grieves me!

When you walk through a day in trusting dependence on me, my aching heart is soothed. Gently bring your attention back to me whenever it wanders away. I look for persistence-rather than perfection-in your walk with me.

让我的爱像溪水一样流过你,洗去恐惧和不信任。一个信任的回应是当你制定应对某一个情景的策略时把我纳入你的思考之中。我的持续同在是一个承诺,保证你永远不必独自面对任何事情。我的孩子们嘴上说着我总是与他们同在的真理,然而他们在迷糊中摇摇晃晃,没有意识到我慈爱的同在围绕着他们,这让我悲伤!

当你在全然依赖我中度过一天时,我的痛苦的心灵得到了安抚。每当你的注意力偏离时,温柔地将它带回我这里。我期待你在与我同行的过程中持之以恒,而不是完美无缺。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.