真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

5-17

(2023-05-16 20:40:01) 下一个

5-17

As you sit quietly in my presence, remember that I am a God of abundance. I will never run out of resources; my capability to bless you is unlimited. You live in a world of supply and demand, where necessary things are often scarce. Even if you personally have enough, you see poverty in the world around you. It is impossible for you to comprehend the lavishness of my provisions: the fullness of my glorious riches.

Through spending time in my presence, you gain glimpses of my overflowing vastness. These glimpses are tiny foretastes of what you will experience eternally in heaven. Even now you have access to as much of me as you have faith to receive. Rejoice in my abundance—living by faith, not by sight.

当你静静地坐在我的面前时,请记住我是一位丰盛之神。我永远不会耗尽资源;我的祝福能力是无限的。你生活在一个供求的世界中,必需品通常是稀缺的。即使你个人有足够的东西,你也会看到周围世界的贫穷。你无法理解我供应的慷慨:我荣耀财富的丰满。

透过花时间在我面前,你会看到我无尽的广袤。这些瞥见只是你将来在天堂中永恒体验的微小预兆。即使现在,你有多大的信心就可以多大程度地接触到我。在我的丰盛中欢喜吧——凭信心而不是凭眼见。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.