真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

4-25

(2023-04-25 13:08:48) 下一个

4-25

Make me your focal point as you move through this day. Just as a spinning ballerina must keep returning her eyes to a given point to maintain her balance, so you must keep returning your focus to me. Circumstances are in flux, and the world seems to be whirling around you. The only way to keep your balance is to fix your eyes on me, the one who never changes. If you gaze too long at your circumstances, you will become dizzy and confused. Look to me, refreshing yourself in my presence, and your steps will be steady and sure.

当你度过这一天时,请把我作为你的焦点。就像旋转的芭蕾舞者必须不断将目光投向一个固定的点来保持平衡一样,你也必须不断将注意力集中在我身上。环境在不断变化,世界似乎在你身边旋转。保持平衡的唯一方法是将目光固定在我身上,因为我是永远不变的。如果你盯着周围的环境看得太久,你会感到头晕和困惑。请注视我,沐浴在我的存在中,你的脚步将会稳健而有力。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.