真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

4-24

(2023-04-24 05:26:22) 下一个

I am always with you, so you have no reason to be afraid. Your fear often manifests itself in excessive planning. Your mind is so accustomed to this pattern of thinking that you are only now becoming aware of how pervasive it is and how much it hinders your intimacy with me. Repent of this tendency and resist it whenever you realize you are wandering down this well-worn path. Return to my presence, which always awaits you in the present moment. I accept you back with no condemnation.

当我预备你开始今天一天的时候,请在我的同在中静默。当你满怀信心地等候我时,让我荣耀的光辉照耀着你。要休息,知道我是神。相信我既有被动的一面,也有积极的一面。当你在我的面前休息,专注于我时,我会悄悄地在我们之间建立信任的纽带。当你用信任的话语回应生活中的情境时,你也积极地参与这个过程。

我时刻与你同在,所以你没有理由害怕。你的恐惧常常表现为过度的计划。你的思想已经习惯了这种思维模式,现在你才意识到它有多么普遍,以及它对你与我之间的亲密关系有多么大的阻碍。为这种倾向悔改,每当你意识到自己在走这条熟悉的路时,要抵制它。回到我的面前,此刻,我的同在就等待着你。我接受你,没有任何定罪。

 

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.