正文

【520表白周】加州招待所 + 我不押了

(2021-05-21 15:03:17) 下一个

木想到我这都快入土了的人还有人表白,谢谢大野地,来而不往非礼也,正好有个歌适合你欣赏,有天等人无聊念着玩儿的,专门送你吧,别人就慎入了哈哈

比较养耳朵的加州招待所(大半都是伴奏养耳朵)表白所有简单唱歌的盆友,祝大家鱼块哈哈

加州招待所

我不押了

hotel california

On a dark desert highway, cool wind in my hair
Warm smell of colitas, rising up through the air
Up ahead in the distance, I saw a shimmering light
My head grew heavy and my sight grew dim
I had to stop for the night
There she stood in the doorway;
I heard the mission bell
And I was thinking to myself,
"This could be Heaven or this could be Hell"
Then she lit up a candle and she showed me the way
There were voices down the corridor,
I thought I heard them say...
Welcome to the Hotel California
Such a lovely place (Such a lovely place)
Such a lovely face
Plenty of room at the Hotel California
Any time of year (Any time of year)
You can find it here
Her mind is Tiffany-twisted, she got the Mercedes bends
She got a lot of pretty, pretty boys she calls friends
How they dance in the courtyard, sweet summer sweat.
Some dance to remember, some dance to forget
So I called up the Captain,
"Please bring me my wine"
He said, "We haven't had that spirit here since nineteen sixty nine"
And still those voices are calling from far away,
Wake you up in the middle of the night
Just to hear them say...
Welcome to the Hotel California
Such a lovely place (Such a lovely place)
Such a lovely face
They livin' it up at the Hotel California
What a nice surprise (what a nice surprise)
Bring your alibis
Mirrors on the ceiling,
The pink champagne on ice
And she said "We are all just prisoners here, of our own device"
And in the master's chambers,
They gathered for the feast
They stab it with their steely knives,
But they just can't kill the beast
Last thing I remember, I was
Running for the door
I had to find the passage back
To the place I was before
"Relax, " said the night man,
"We are programmed to receive.
You can check-out any time you like,
But you can never leave! "
 
作词 : O.WEN
作曲 : O.WEN
《我不押了》
Prod G
混音:张太郎
作我的一字一句 都可以工整对上
说过了几次比喻
so call me 欧文队长
与地摊货不同的配方 被我玩的太浪
很遗憾说不通的他们都模仿或改行去抬杠
解散吧低端嘉宾
键盘侠一网打尽
今晚party看花瓶
简单的押韵 别玩的差劲
大概我太帅 她们偷看
那么多色彩 够不够换
押的多又快 舒不舒坦
但是现在最后一句我不押了
他肯定觉得别扭不能接受
这突然停顿的节奏
打破了平稳的结构
随便写个demo 像核弹头
掉进了火山口立刻颤抖
喷发的岩浆把对手烤成午餐肉
撒上橄榄油
我一个反手
打开伴奏跳个探戈
而我的战友抢到篮板球
再传到我的手里在你头上暴扣
词汇量的批发商一般用集装箱
即将让一帮帮粉丝举起荧光棒
要玩押韵 我可以押的他 静脉曲张
交谈家境 我都巴不得 去卖鸡汤
如今我的小可爱们等着我去翻牌
抖音上俗不可耐的我等苦尽甘来
我不是富含胶原蛋白的校园男孩
我是你讨厌的反派不用导演安排
作我的一字一句 都可以工整对上
说过了几次比喻
so call me 欧文队长
与地摊货不同的配方 被我玩的太浪
很遗憾说不通的他们 都模仿 或改行去抬杠
解散吧低端 嘉宾
键盘侠一网 打尽
今晚party看 花瓶
简单的押韵 别玩的差劲
大概我太帅 她们偷看
那么多色彩 够不够换
押的多又快 舒不舒坦
但是现在最后一句我不押了
你爸爸我不押了
那么多rapper
1 2 3 go
朝着天空发射
不能火就罢了
别糊弄我们大哥
1 2 3
快扶稳大哥的脚踏车
诶这新生代的大哥绝对比比皆是
决定成败的bug 绝不关你爹事
说他心中爱Tupac
想用rap写诗
结果连抹布也吃
问他为啥不解释
嗷嗷~嗷嗷~嗷 他真的好酷 他走着老路
我们不赚钱谁来给我们爱的人保护
他不相信真理在少数
还一口咬住
他的观点适合埋在土里 然后被人扫墓
你keep你的real
我欺负我的对手
这技术你不配有
请记住我的回眸
从我的头发丝到鞋底
流露出了真情实感
再火的秀 怕死要崛起
也得作品置换
踏遍了千山万水不畏艰难但畏惧变懒
懒得去思考把自暴自弃当了家常便饭
感谢那年夏天乍现的昙花如此绚烂
但愿大言不惭 能让大家的 玩法能有点变换
别都为了这 为了那 为了他的全宇宙
然后在flow里 加点假声 哎哟真的6
你的bro
他的bro
我的Flow
哎哟秀
然后再唔!
怎么停了
这叫break
不懂了吧
作我的一字一句 都可以工整对上
说过了几次比喻
so call me 欧文队长
与地摊货不同的配方 被我玩的太浪
很遗憾说不通的他们都模仿 或改行去抬杠
解散吧低端 嘉宾
键盘侠一网 打尽
今晚party看 花瓶
简单的押韵 别玩的差劲
大概我太帅 她们偷看
那么多色彩 够不够换
押的多又快 舒不舒坦
但是现在最后一句我不押了
[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.