Purple的温馨小屋

一个不大的温馨小屋,记录生活的点点滴滴。小不点的成长带着我不变的把世界走遍的梦想
正文

My Canon T1i 试机 - 2009-07-19

(2012-05-02 12:23:10) 下一个

一波三折下我终于收到了我的新相机了。本来应该周四收到的,结果就是因为那个可恶的UPS DRIVER 冒认某人的签名,偷了我的包裹,结果在打了好几次电话给AMAZON 的情况下,在周五,UPS DRIVER 终于把我的相机re-deliver to me, the reason is he send to a wrong address. That stupid excuse and stupid driver!!!

When I arrived home, cant' wait to charge the battery, after Ashton fall a sleep took couple picture to test the new camera. So far so good. Here are some of the testing pictures, all took indoor, but I will have plenty time to try outdoor -D

This one is taken under full auto at night indoor, 只有昏暗的灯亮,可以说明它内置闪光灯不错

点击查看原始尺寸

第二天白天在室内照的,对象当然是我可爱的ASHTON LAH,under Portait

点击查看原始尺寸

this is taken under Creative Auto, to blur background, but seems not that blur

点击查看原始尺寸

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.