珈年华点滴

很害怕人老了,很多记忆中的点点滴滴都象手中沙一样流走. 那么多有泪,有笑,鲜活的人,事. 于是决定写下点什么.
正文

女人和孩子

(2010-11-12 13:56:20) 下一个
近日准备怀孕。不断的问自己, are you ready? 我想我是的。我经济独立,个人收入可以让他或她过上相对优越的生活,即使孩子父亲不提供任何支持。我思想成熟,可以给孩子提供一些人生的建议if necessary。我身体健康,可以陪孩子长大. I did not mean my husband will not be a good father. I am 100% sure he will . He loves me and will love our baby so much. Just thinking, when I decide to bring my baby to the world, I am total responsible for him or her even when the worse situation happens.
[ 打印 ]
阅读 ()评论 (1)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.