笑含空间

夏日的小雨 http://www.qdmm.com/MMWeb/2611643.aspx
个人资料
  • 博客访问:
正文

一篇普通的显摆贴,经过谷歌的艺术加工立刻脱胎换骨重生了。

(2012-06-20 21:37:32) 下一个
很纠结。大家说我要不要跟领导坦白呢? (Very tangled. Say if I would leadership frank?)

话说我一不小心就又痴长了一岁。正自感慨韶华易逝,岁月如刀的时候........(Saying I believe it crazy long one-year-old. Time goes by, the years since the emotion Shaohua knives ........)

收到公婆不远万里的email,祝我一生如愿,一生平安等等等等,感动的稀里哗啦,都忘了悲春伤秋了。(Receive an email of her in-laws traveled in my life to do so, a life of peace and so on and so forth, moving splinters, forget the sad spring injury autumn.)

然后,俺爹俺妈也在msn祝我生日快乐。(Then, Andie An Ma also msn wishing me a happy birthday.)

再然后,因为领导不在身边,俺家小不点特别心疼我(不能给我买东西了),给我准备的生日礼物格外丰盛,有油画一幅,手工小狗一只,贺卡一张,手链一条。(Then, because the leadership is not around, our household small are particularly distressed I (not to buy me something), ready to give me a birthday gift especially rich, painting a handmade dog a greeting card to a bracelet one.)

再再然后,我们公司同事给我订了一盒生日donut,让我挑的第一个。(The more points then our co-workers to order a box of birthday donut is gone, let me pick the first one.)

再再再然后,我们VP还给我发来了happy birthday Email。(More points and then, our VP sent me to a happy birthday Email.)

再再再再然后,俺家领导网上订了一大束鲜花送到办公室里,给了我一个超级大的惊喜。领导在卡上写到:

(Amassing more points then our household leading online provides a large bouquet of flowers sent to the office, gave me a super big surprise. Leaders wrote on the card:)

XX,
Happy Birthday. Becasue you are the gift in my life, I give my gift of love. Enjoy the follower!!!
XXXXX

问题就来了。我都好几天睡不好觉了,只好上万能的家坛讨个主意。(The problem。 I could not sleep well and had to discuss an idea on universal home altar.)

领导的flower拼错了,我很纠结,我是告诉他呢,还是告诉他呢,还是告诉他呢?(The leadership of the flower misspelled, I'm heartbroken, I tell him or tell him or tell him?)

或者,领导另有深意,follower有追随者的意思,难道领导在暗示我要立刻马上向他表忠心,一生紧紧追随在他的身后?我也夜能寐焦虑万分呀!!!(Alternatively, the leadership of another meaning follower followers mean, Is it leadership in suggesting that I almost immediately to his table faithful life to follow closely behind him? Also the night I can sleep soundly anxiety extreme. ! !!)



然后我又手贱地把google的英文翻译成中文:很纠结。我会领导坦率地说,如果?说我相信疯狂长一岁的老人。时间的推移,多年以来的感慨韶华刀........收到一封电子邮件,她在我生命中走过,这样做在法律,和平的生活等等等等,移动碎片,忘掉悲伤的春伤秋。然后,俺爹俺妈也MSN分享祝我生日快乐。然后,因为领导不在身边,我们的家用小特别心疼我(不给我买东西),准备给我的生日礼物,尤其是丰富的,绘画手工狗手镯一个贺卡。点越多,那么,我们的同事订购一盒生日甜甜圈走了,让我接的第一个。多点,然后,我们的副总裁送我一个快乐的生日电邮。积累更多的点,那么我们的家庭领先的网络提供了一个大一束鲜花送到办公室,给了我一个超级大惊喜。领袖卡上写道:XX快乐生日Becasue的你是我的生命英寸的礼物,我给我的爱的礼物。享受的追随者!XXXXX这个问题,我不能睡不好觉,不得不讨论一个普遍的家庭祭坛的想法。领导花的拼写错误,我伤透了心,我告诉他,告诉他,告诉他吗?此外,另一种意义的追随者的追随者领导的意思是,它是在暗示,我几乎立即向他表忠心的生活密切跟随在他身后的领导呢?晚上,我还可以睡香甜焦虑极端。 ! !
[ 打印 ]
阅读 ()评论 (1)
评论
忘记你忘记我 回复 悄悄话 谷歌翻译好强大
登录后才可评论.