正文

给手里有现金难受的同志

(2010-01-18 10:57:00) 下一个
我对近期的看法和我交易的原则在我以前的贴中已有表述,这里不再重复。我发现很多大千人手里有钱难受,不交易难受。我也理解,自己以前就是这样。不把现金当成投资。

我建议短期短期内如非要交易,可中性交易,长短结合。例如 long FNM, short FRE. I do not see why FRE should be traded higher than FNM. Similar to ABK and MBI, It is for hedging risk.

It is not my style, just a suggestion for the people who have to have positions. I do not short individual stock.
[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.