生活和梦

我不过是喜欢记录自己生活中的故事而已。
个人资料
  • 博客访问:
正文

今天是我的生日

(2006-04-28 20:46:03) 下一个

今天是我的生日,这是我的先生送给我的,在这里与大家分享:

Words alone could never say How much you mean to me,

How close we’ve grown with every year, How dear you’ll always be …

But still, I hope you realize I’m so happy you’re my wife and

that I’ll always want to be the one who shares your life …

So on this very special day,

this brings you all my love and a wish for all the happiness you’re so deserving of.

Happy birthday!

我很感谢他的深情,感激他的爱和祝福。谢谢您,我的爱人!

这是我从朋友处得到的生日贺辞:

May you have the kind of birthday set apart from all the rest,

Filled with very special moments and with things you like the best.

Then may you have some time to share with frind sand family, too.

And may hte year ahead be filled with happiness for you.

Happy birthday!

这是我认识的依婉的主人公,好友依婉寄来的。谢谢您,我的好友!!

这是另一位朋友送来的生日贺卡:

日子跟飞一样。

每一次成长,都有您的细心指导。

每一次跌倒,都有您的关怀与扶持。

像是虚寒的慰问,又像是朝露的滋润。

今天是您的生日,祝您生日快乐! .

.. ...

对于朋友们的祝福,我只能说一声:谢谢!谢谢!再谢谢!!!

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.