一线天空

挥舞着的羽毛,寻觅心灵触动的一线天空.
正文

吃糖篇

(2005-03-11 14:09:41) 下一个
吃糖篇 小朋友都喜欢吃糖,当然我都唔例外啦.可能我算叫做幸运呱,身在他乡仲有人无偿甘送糖俾我.见到有糖吃,我自然好开心.开始时,我只系当作送糖人一种作为同乡异客嘅普通关心,不亦乐乎,同时我也相信送糖人嘅真诚.之,糖吃得多,总系会"漏".不过见到送糖人嘅热诚,又唔好意思推挡.后来慢慢感觉到,糖开始变味,似乎多左一种"索求"嘅味道.一个小朋友,饭来张口,衣来伸手,一日三餐无忧无虑,从不饿从不渴.糖,只系小朋友贪心时嘅一种小零食.除此之外,无产阶级嘅小朋友,就算你想有所索求,距也无力回报.不过,无论点讲,当初唔系自己贪心的话,也唔会欠人地甘多.于是乎,我开始以各种籍口避开.但可能送糖人并未完全明白到呢一点,依然时不时送糖过来.我有时也会憎自己,当心情唔好时,就会想起吃糖时嘅甜味,呢个时候,我会忍唔住去稳送糖人拿糖吃,呢个也系我唯一会主动稳距嘅时候,但相信甘嘅机会少之极少咯.因为我自己真系好清楚,对于自己来讲,送糖人同糖根本系两回事.作为一个小朋友,无论系边个送糖来都好,见到糖,自然会欢喜嘎啦.如果要我还番D糖俾送糖人,又或者同距交换D乜野嘅话,我只能讲句,对唔住,甘嘅债,我还唔起.
[ 打印 ]
[ 编辑 ]
[ 删除 ]
阅读 ()评论 (2)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.