一线天空

挥舞着的羽毛,寻觅心灵触动的一线天空.
正文

享受习惯,害怕习惯

(2005-03-11 13:56:38) 下一个
有段时间特别想吃肉, 就变着花样甘做个食肉兽; 有段时间特别钟意面食, 就不厌其烦甘做将D面粉撒到周围都系先安落; 有段时间见到雪糕就流晒口水, 就不食人间烟火都要将个冰箱塞满各类雪糕,话之距肥定唔肥啦. 我承认我喂食. 钟意食系我嘅习惯. 我知自己非常享受吃野时嘅乐趣. 唔止系为左填饱个肚仔, 而系, 食---系一种享受味道的幸福. 无论甜酸苦辣, 无论食斋食肉, 响慢慢咀嚼之间, 盛放着极为诱人既味道颜色. 系我好味?还系好色呢? 响我享受着我嘅喂食习惯时, 原来-----同时我也害怕着呢个习惯. 怕肥?唔系! 原来, 食色味者,害怕一尘不变. 当我认定一种味道或一种食物系我特别想要嘅时候, 我会每天每时每刻都谂住去享受呢种味道或呢种食物. 我会将距当成自己嘅最爱, ------系一个一生不变的至爱! 我以为自己会一直享受着我嘅至爱, 但,我错嘞. 事物系不断变化而发展嘅, 呢个道理,中学老师就有教. 如果一个世界顶尖既厨师, 将猪肉做成成千上万种不同菜色嘅猪肉. 甘猪肉,仲系唔系原先嘅猪肉呢? 甘猪肉,仲系唔系我一直所享受紧嘅至爱嘅猪肉呢? 究竟系我变左,定系猪肉变左? 唯一一点可以肯定嘅系, 食左一段时间既猪肉后, 我,唔再想食猪肉! 当我享受习惯时, 我以为, 甘美好既习惯将会系我一生嘅幸福. 当我享受习惯时, 我以为, 甘亮丽嘅幸福将会系我一生既追求. 然之后, 唔知系习惯背叛左自己, 定系自己背叛左我嘅习惯. 只知道, 害怕背叛, 使我,害怕习惯. 享受习惯? 害怕习惯? 定系, 呢个世界上根本就唔存在"习惯"? 根本就冇一样习惯, 系一辈子永远都唔会改变嘅习惯? 但系, 我, 依然, 享受习惯, 害怕习惯.
[ 打印 ]
[ 编辑 ]
[ 删除 ]
阅读 ()评论 (2)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.