YiJuHua の Blog (部落)

心有灵犀不言而喻人间事 肚大能容海腾云沉天下物
个人资料
正文

test-ff

(2010-03-15 23:16:45) 下一个






安妮之歌 Annie's Song


John Denver  -- 约翰 . 丹佛











长笛 - 齐豫 - 吉他 - 丹佛 - 钢琴





【小生 © 撰制】



 

                                                     
安妮之歌


你占据着我的心灵

象林中的夜晚

象春日的群山

象雨中的漫步

象沙漠中的风暴

象沉睡中的碧海



你占据着我的心灵

我愿一次次的回味

来吧!让我爱着你

让我给予你生命的全部

让我沉醉在你的笑声里

让我在你的臂弯里永恒

让我与你同眠

我们永在一起

来吧!让我爱着你

细细品尝爱的甜蜜

让我给予你生命的全部

来吧!让我爱着你

细细品尝爱的甜蜜



你占据着我的心灵

象林中的夜晚

象春日的群山

象雨中的漫步

象沙漠中的暴风

象沉睡中的碧海

你占据着我的心灵

我愿一次次的回味


(汉译不尽情韵)


Annie's Song

John Denver


You fill up my senses 
Like a night in the forest 
Like the mountains in springtime 
Like a walk in the rain 
Like a storm in the desert 
Like a sleepy blue ocean 


You fill up my senses 
Come fill me again 
Come let me love you 
Let me give my life to you 
Let me drown in your laughter 
Let me die in your arms 
Let me lay down beside you 
Let me always be with you 
Come let me love you 
Come love me again 
Let me give my life to you 
Come let me love you 
Come love me again 


You fill up my senses 
Like a night in the forest 
Like the mountains in springtime 
Like a walk in the rain 
Like a storm in the desert 
Like a sleepy blue ocean 
You fill up my senses 
Come fill me again 

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.