正文

我的小三胖啊

(2007-08-27 06:24:58) 下一个
再抄冷饭。看看三胖子再我家时的照片


这是三胖子在土人mm家


这是现在的三胖









这是土人mm给我的e-mail
to abu:
听说三胖子长大很多,及其淘气! 而且长了一个怪癖,把人肚子当猫肚子,有最后一张作证,哈哈,他真的很可爱。。。

最后在附刚回我家的大头照,明显阿不家比较盛产大肚小灾民。。。。。。。


这是三胖子现在的麻麻给土人mm的e-mail:
(由于未经本人同意,所以只贴出一段话。写的让我很感动)

Bingo(三胖子的英文名字) likes to lick our tummy... Maybe because he lost mummy when he was little. So he always jump to our tummy and starts to lick, for hours...

My husband and me likes to call him Bibi~ He is real baby~

We took vedio, but the file can\'t be attached in the email.~~
He is really cute and makes our life busier but our spiritual life richer.

Thanks again for letting us adopt this little guy~


_(a) _(a) _(a) _(a) _(a) _(a) _(a) _(a) _(a) _(a) _(a) _(a) _(a) _(a) _(a)

永远的祝福小三胖=)
[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.