正文

感恩

(2007-11-22 22:43:54) 下一个



Give thanks  

Give thanks with a grateful heart        
Give thanks to the Holy one               
Give thanks because He's given        
Jesus Christ His son
And now let the weak says I am strong            
Let the poor says I am rich                
Because what the Lord has done for us

感恩

献上感恩的心  
归给至圣全能神 
因他赐下独生子
主耶稣基督
如今,软弱者已得刚强
贫穷者已成富足
都因为主已成就了大事




 --  感恩在生活点滴中  --

<<感谢神>>

感谢神 赐我救赎主 感谢神 丰富预备;
感谢神 过去的同在 感谢神 主在我旁
感谢神 赐温暖春天 感谢神 凄凉秋景;
感谢神 抹干我眼泪 感谢神 赐我安宁
感谢神 祷告蒙应允 感谢神 未蒙垂听;
感谢神 我曾经风暴 感谢神 丰富供应
感谢神 赐我苦与乐 在绝望里得安慰;
感谢神 赐无限恩典 感谢神 无比慈爱
感谢神 赐路旁玫瑰 感谢神 玫瑰有刺;
感谢神 我家庭温暖 感谢神 有福盼望;
感谢神 赐喜乐忧愁 感谢神 属天平安;
感谢神 赐明天盼望 要感谢直到永远!

Give thanks for all God has given us this year.
 
Thank you Lord, for my Friends, there are many who are friendless.
Thank you Lord, for my Home, there are many homeless.
Thank you Lord, for the peace that you bring to us.

So let us be thankful, because we have a kingdom that cannot be shaken.
Hebrews 12:28


[ 打印 ]
阅读 ()评论 (11)
评论
虔谦 回复 悄悄话 感谢神!!
感谢姐妹~~
爱...
虔谦 回复 悄悄话 子初好吗,圣诞新年全家平安快乐!
一月的天气 回复 悄悄话 祝福子初,平安喜乐~~
南方的风 回复 悄悄话 让我借着子初的美贴一起感恩赞美上帝的恩赐!
静谧海湾 回复 悄悄话 那天晚上,我家人都来听你的歌。 很喜乐和平安。 我先生后来还找出一张赞美诗CD听。

今天细读,觉得你写得真好。 谢谢分享。

祝福你
荣毅 回复 悄悄话 常怀感恩之心,为之动.
john1951 回复 悄悄话 让我们满怀感恩的心,万事感谢 主!
夜光杯 回复 悄悄话 祝福子初和家人,感恩,平安,喜乐。
苗青青 回复 悄悄话 哇, 子初的贴子实在美!赞一个!

这两首诗歌我都非常喜欢,we have a kingdom that cannot be shaken! 你引的这节经文也非常有力量, 太喜欢了!

祝你和家人周末节假日愉快!!
静谧海湾 回复 悄悄话 Give thanks with a grateful heart
Give thanks to the Holy one
Give thanks because He's given Jesus Christ His son

My heart is full of peace and thanks

Thank you for sharing,

Wish 子初 MM have a nice Thanksgive holiday,
林贝卡 回复 悄悄话 问候子初和家人,感恩节快乐,周末愉快。
登录后才可评论.