正文

经文分享 - 注重个人的态度

(2007-10-07 22:34:20) 下一个



John(约翰福音):
16:33 我将这事告诉你们,是叫你们在我里面有平安。在世上你们有苦难。但你们可以放心,我已经胜了世界。
These things I have spoken unto you, that in me ye might have peace. In the world ye shall have tribulation: but be of good cheer; I have overcome the world.

Romans(罗马书):
8:28 我们晓得万事都互相效力,叫爱神的人得益处,就是按他旨意被召的人。
And we know that all things work together for good to them that love God, to them who are the called according to his purpose.

Philippians(菲利比书):
4:12 我知道怎样处卑贱,也知道怎样处丰富,或饱足,或饥饿,或有馀,或缺乏,随事随在,我都得了秘诀。
I know both how to be abased, and I know how to abound: every where and in all things I am instructed both to be full and to be hungry, both to abound and to suffer need.

4:13 我靠着那加给我力量的,凡事都能作。
I can do all things through Christ which strengtheneth me.

4:19 我的神必照他荣耀的丰富,在基督耶稣里,使你们一切所需用的都充足。
But my God shall supply all your need according to his riches in glory by Christ Jesus.

James(雅格书):
1:2 我的弟兄们,你们落在百般的试炼中,都要以为大喜乐。
My brethren, count it all joy when ye fall into divers temptations;

1:3 因为知道你们的信心经过试验就生忍耐。
Knowing this, that the trying of your faith worketh patience.

1:4 但忍耐也当成功,使你们成全完备,毫无缺欠。
But let patience have her perfect work, that ye may be perfect and entire, wanting nothing.


Background music - 赞美诗歌《悄悄地走过》
[ 打印 ]
阅读 ()评论 (4)
评论
静谧海湾 回复 悄悄话 Very nice.

Thanks for sharing.
john1951 回复 悄悄话 谢谢分享~
登录后才可评论.