一贫如洗的异乡人

贪洗海水澡的星群,被颠狂的海水晃荡得醉了,拥著亦裸裸的明月,突然跳舞起来。
正文

Sorry Seems to Be the Hardest Word

(2008-12-16 07:04:35) 下一个
                                  

歌手:Blue & Elton John     专辑:One Love  
Blue - Sorry Seems To Be The Hardest Word
(Feat. Elton John) 
 
Sorry seems to be the hardest word


What I got to do to make you love me?
我得到了什么让您爱我?
What I got to do to make you care?
 我得到了什么让您关心我?
What do I do when lightning strikes me?
 我做了什么当闪电击到我? 
And I wake to find that you're not there?
并且我醒来发现您不在那里? 

What I got to do to make you want me?
我得到了什么使您想要我? 
What I got to do to be heard?
我得到了什么听见? 
What do I say when it's all over?
我说什么当它到处是? 
Sorry seems to be the hardest word.
抱歉似乎是最坚硬的词。 

It's sad, so sad
可悲,  如此可悲
It's a sad, sad situation.
 很哀伤这是一个哀伤,哀伤的情况。
And it's getting more and more absurd.
并且这得到越来越荒谬。
It's sad, so sad
可悲, 
Why can't we talk it over?
很哀伤为什么不能我们谈它? 

Oh it seems to me
噢以我所见
That sorry seems to be the hardest word.
抱歉似乎是最坚硬的词
What do I do to make you want me?
我做了什么您想要我? 
What I got to do to be heard?
我得到了什么才能被听见?
What do I say when it's all over?
我说什么当它到处是? 
Sorry seems to be the hardest word.
抱歉似乎是最坚硬的词


It's sad, so sad
可悲, 
It's a sad, sad situation.
 很哀伤这是一个哀伤,哀伤的情况。
And it's getting more and more absurd.
并且这得到越来越荒谬。
It's sad, so sad
可悲, 
Why can't we talk it over?
很哀伤为什么不能我们谈它? 

Oh it seems to me
噢以我所见
That sorry seems to be the hardest word.
抱歉似乎是最坚硬的词


What I got to do to make you love me?
我得到了什么使您爱我?
What I got to do to be heard?
我得到了什么听见? 
What do I do when lightning strikes me?
我做什么当雷击我? 
What have I got to do?
我得到做什么? 
What have I got to do?
我得到做什么? 
When sorry seems to be the hardest word.
当抱歉似乎是最坚硬的词
[ 打印 ]
阅读 ()评论 (2)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.