在故乡的天空下

那是故乡的名字,一个我从来都不曾去过的地方。向往着,知道我一定会到达。
正文

Half way through

(2009-01-04 21:02:37) 下一个
刚刚辛苦敲进去的文字,不知为什么都不见了,只好从新再写过。

最艰苦的第一年已经过去一半了,不敢妄言庆祝,但是想对自己说,you are getting there!

二零零八年,发生了许多事,而后半年,更是很大的挑战。

Take good care of yourself, pay enough attention to your family. Tried to sleep well, eat healthy, and exercise when you have chance and energy. Concentrate when you work, be efficient, be caring and be friendly; relax when you are off work and don't push yourself too hard. Love your family and be loved, that is how you survived.

今年的前半年,应该会是一个过渡吧。过渡到更独立的工作,更多的责任,而一个更大,更丰富的世界也会在你面前。我也要好好考虑三年以后的方向,好好考虑我的家人和我的爱好,my life as an ordinary person。

写在这里,权做一个小小的记号,also as a new year resolutions. New year, there is always hope ahead!

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.