个人资料
  • 博客访问:
正文

【圣诞礼物】98度的暖人歌曲 -- 《This Gift》

(2006-12-25 13:44:59) 下一个







    圣诞早晨,是开礼物的兴奋时刻,秋拆开一盒包装简单,内容却无比精彩的礼物 - 盒子里装满了朋友的友爱和关怀!走进YYKD以来,来自新老朋友的关爱一直温暖着我……谢谢YYKD,谢谢斑竹们为大家精心维护着这个精神家园,谢谢我亲爱的朋友们。《This Gift》是一首出自R&B组合98 Degrees(98度)的深情献唱,也是圣诞节里必听的暖人情歌。“在寂静的圣诞夜里,没有什么比靠近你更让我觉得温暖”...尽管这是一曲爱的表白,可谁又能说友情不是爱?

    This Gift --  98 Degrees

    The snow is falling, the city is white
    Your eyes are shining like diamonds tonight
    And we're all alone, there's no one home
    You're finally in my arms again

    The night is silent and christmas is here
    I couldn't ask for more than having you near
    'cause I love you, girl, I always will
    And now I know the moment is right
    The moment is right

    I've been waiting to give this gift tonight
    I'm down on my knees, there's no better time
    It's something to last for as long as you live
    Tonight I'm gonna give you (oh, girl) all my heart can give

    I thought I'd give you something shiny and new
    I tried to find something worthy of you
    But I realized when I looked inside
    There's some things that money can't buy (oh, no)

    I feel the magic whenever you're near
    I feel it even more this time of the year
    'cause I love you, girl, I always will
    And now I know the moment is right
    the moment is right

    Something's waiting to give this gift tonight
    I'm down on my knees, there's no better time
    It's something to last for as long as you live
    Tonight I'm gonna give you all my heart can give

    You know I'll always be true to you
    And you know I'm the one you can turn to(oh yeah)
    Any time, any place, or anywhere
    You know that I'll always be there(oh baby)

    歌词大意:

    这份礼物 98度

    大雪降下 染白了整个城市
     今晚你的眼睛就像钻石那样闪耀
    我们很孤独 没有人在家里
     但最终你再一次回到我的怀抱

    在寂静的圣诞夜里
     没有什么比靠近你更让我觉得温暖
    因为我爱你 女孩 我会永远爱著你
    现在 我已知道是时候表白了 就在这一刻

    今晚我会在此守候 将这份礼物送给你
    我会向你跪下来 不会再有更适当的时刻
     这份礼物会伴随你一生
    今晚 我会全心全意地将它送给你

    我曾想送给你灿烂而新奇的礼物
     我也曾试图去寻找贵重的礼物给你
    但我最后领悟到
     有些东西是用金钱买不到的

    我感觉到神奇的力量 每当你靠近我
    今年这一次我感觉到更多 因为我爱你 女孩
    我会永远爱著你
    现在 我已知道是时候表白了 就在这一刻

    你知道 我对你是真心的
    你知道 我是能让你依靠的人
    你知道 无论何时何地 我时时都会在你身旁



    - 译文音乐均源自网络 -
来自Autumn的节日问候 12/25/2006






[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.