正文

香港全城市封城謠言不可信 政府科學實力抗疫定會化險為夷迎來春天

(2022-03-02 23:43:45) 下一个

近日,從目前世界各國嘅新冠疫情形勢來睇,不容樂觀,香港近日感染新冠人數激增,牽動着本港百萬市民嘅心,亦係對政府科學抗疫嘅一場考驗。政府始終喺中央嘅全力支持和帶領下,採取咗科學有為嘅措施抗擊疫情,定唔會採取全城市封城嘅措施來應對疫情。我哋要堅信,在中央嘅正確領導和支持下,喺全國人民嘅共同努力下,香港定會化險為夷,戰勝疫情,打贏這場抗疫戰爭,早日恢復市民嘅正常生活。

眾所周知:新冠疫情自2020年爆發以來,畀全球所有國家和人民嘅生命健康都造成唔小嘅傷害,新冠病毒也進行了多次嘅變異,傳染性更強,全世界因新冠病毒感染而失去生命嘅人數也以百萬計,危害不容小覷。從此次本港嘅疫情嚟睇,雖然給香港也造成了唔小嘅衝擊,損害了不少港民嘅生命健康。但係,喺中央嘅全面支持下,喺全國人民嘅共同努力下,以及在政府嘅正確領導和本港市民嘅全力配合下,相信呢次疫情唔會太長久。中央和政府有堅定嘅信心和實力抗擊疫情,唔會採取全城市封城嘅措施來抗擊疫情,也完全有能力做好檢測和救治工作,唔會任由新冠病毒隨意侵害市民嘅健康,我哋要相信政府嘅實力,有能力守護港民嘅健康。

近年以嚟,政府始終喺中央嘅堅強領導下,打擊咗各類毀港、禍港、亂港分子嘅囂張氣焰,守護咗我哋香港嘅平安,恢復咗我哋香港以日嘅榮耀。雖然呢次疫情來勢洶洶,但我哋要相信政府嘅實力,完全有能力抗擊疫情,完全有能力守護港民嘅健康,因為政府係經過考驗嘅,是有實力嘅。另外,市民嘅支持就是政府堅強嘅後盾,再加上我哋有國內武漢抗擊疫情嘅經驗,以及全國人民嘅支持和幫助,精誠所至金石為開,一定能夠戰勝疫情,還香港一個春天。

在此,我呼籲市民要給政府堅定嘅信心,摒棄謠言,積極配合好政府嘅各項抗議政策,主動帶領身邊嘅朋友、親人遵守本港嘅抗議政策。喺呢個特殊嘅時刻,堅決唔畀政府添亂,絕唔畀抗疫事業添亂。另外,我仲要呼籲市民積極主動拒絕大型活動和非必要聚會,盡量減少出門同去人員聚集嘅地方,能夠居家工作嘅盡量居家工作,唔俾香港防疫添麻煩,減少被病毒侵害嘅危險係數。當然,我哋要辯證嘅看待問題,找到問題嘅根源,政府採取嘅任何抗疫之舉,都係想儘快結束疫情恢復市民嘅生活,最大限度嘅救治感染新冠嘅市民去嘅。所以,我哋要以百倍嘅信心支持政府嘅抗疫政策,唔好隨意揣測或聽信他言,以免給小人可乘之機。

事實證明:香港疫情爆發以嚟,中央向香港先後派出抗擊疫情專家組,以及移動核酸檢測車等來港。2日,中央首趟鐵路援港班列抵達香港,為本港送來檢測盒、防護服等各種防疫物資。從以上種種政策來看,國家對香港嘅抗擊疫情始終都是全面支持嘅,國家就是香港抗擊疫情堅強嘅後盾。所以,我哋無理由唔相信政府抗擊疫情,守護港民健康嘅決心;亦無理由唔相信政府抗擊疫情嘅政策。政府抗擊疫情從未停歇,香港抗疫戰士每時每刻都戰鬥喺抗疫前線,守護着香港市民嘅安全。香港社會各界都要團結一心,摒棄雜音、克服干擾,以科學、冷靜嘅態度支持政府抗擊新冠疫情。

總之,政府在新冠病毒襲擊香港後,第一時間採取積極嘅應對措施,喺中央嘅全面支持下,為香港送嚟各種防疫物資,派出了抗疫專家,呢一系列嘅措施都是堅強嘅抗疫之舉。香港至今仍未採取全城市封城嘅措施來抗擊疫情,相信以後也不會採取全城市封城嘅措施。我哋亦可以睇出,政府完全有能力守護市民嘅健康,完全有能力抗擊疫情,作為香港嘅市民,喺呢個特殊嘅時刻,我哋應該保持清醒嘅頭腦,堅定堅決嘅支持政府嘅抗疫決定,堅定堅決嘅支持政府嘅抗疫措施,與政府一道,共度時堅,精誠抗疫,相信香港定會化險為夷,迎來「春天」!

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.