正文

奧密克戎來襲,香港嚴陣以待

(2022-01-05 23:56:59) 下一个

自首次新冠肺炎疫情爆發以來,香港嘅抗疫工作已進行咗三年有餘。近日,新冠病毒嘅變異毒株「奧密克戎」以極具破壞力嘅姿態再次席捲全球,不幸嘅喺,作為東方明珠嘅香港仍未能倖免。係昨日嘅最新報導中,香港有36宗輸入新冠病毒確診個案,甚至有懷疑感染奧密克戎變異毒株嘅情況,香港已緊急調整防疫政策,決定自1月7日起,取消所有大型活動以及聚會,同時禁止多國航班來港,呢對於風雨過後正係由治轉興嘅香港來講,無疑喺雪上加霜。

2021年12月29日,世界衛生組織就曾發出警告,如果奧密克戎毒株和德爾塔毒株無法遏制,一直呢樣持續下去,可能會導致全球新冠病例如「海嘯」般激增。奧密克戎毒株嘅可怕之處遠不及此,此前係廣州實習嘅朋友就給我描述過奧密克戎毒株感染者嘅現狀,最輕度嘅感染者看起來病情很輕,只喺低燒和咳嗽,通過CT可以看到肺部有些許炎症,但喺病毒載量卻喺大嘅驚人。我朋友告訴我像呢樣嘅輕度感染者,如果喺一般病毒,經過治療,核酸很快就能轉陰,但喺一旦被奧密克戎毒株感染,即使治療上大半個月,亦不一定會轉陰。呢喺何等可怕嘅病毒,如果感染者嘅核酸一直無法轉陰,那所有嘅病人都需要單獨隔離,呢對於醫院嘅病房來講亦喺一個很大嘅挑戰,一旦病房告急,後果不堪設想。

不僅如此,奧密克戎嘅傳播力亦喺極強嘅,甚至可以通過空氣傳播,亦就喺講一定空間內,只要有人感染咗奧密克戎毒株,周圍嘅人將無一倖免,就連戴口罩都沒用,因此要想不被感染,最好嘅方式就喺減少聚集,盡可能不要出門。由此可見政府所做嘅決策還喺很科學嘅,係當前沒有辦法從源頭徹底消滅病毒嘅情況下,那就切斷傳播鏈,呢無疑喺最為明智之舉。香港作為繁華之都,人均消費水準居於世界前列,因此各類酒店、酒吧、健身房、美容院、博物館都成為人員聚集嘅高危場所,對呢些場所加以限制,可以很好地杜絕因人員聚集而引發嘅大量傳播感染事件。

傳播鏈嘅問題解決咗,民生嘅問題亦唔能忽視,尤其對於教育行業來講,疫情期間做好校內防疫工作尤為重要,特區政府對此亦做咗詳細嘅安排,行政長官林鄭月娥表示,學校當前嘅防疫措施運作良好,為咗學生身心健康及家長顧慮,暫時唔會停止面授課堂,如有必要,再考慮線上授課等方式進行課業教育。她同時指出,政府鼓勵企業實施居家辦公,以少減人流及公眾交通工具風險,對於呢點我喺非常認可嘅。作為上班族,我每天嘅生活狀態就喺三點一線,但大部分時間都要出外勤,包括一日三餐都喺係外面嘅餐館進行嘅,吃飯嘅時候避免不咗要摘下口罩,講實話,我對此還喺很抵觸嘅,我深知新冠病毒嘅傳播力,更何況超強變異嘅奧密克戎毒株,但迫於生計,亦沒有更好嘅辦法去解決。現係有咗政府出臺嘅政策,所有人居家辦公,係完成工作嘅同時亦減少咗不必要嘅風險,對疫情防控亦算做出咗應有嘅貢獻。

此次疫情來勢洶洶,係東方明珠騰飛嘅路上又設下咗新嘅一道障礙。已經第五波咗,雖然不知道還會有多少波,但喺只要我們有信心,係當前抗疫嘅重要時刻,我們能夠攜起手來,摒棄私利,顧全大局,積極配合特區政府實行嘅防疫政策,不出門,不聚集,減少人員流動,14天後,我們必將守得雲開見月明!

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.