人生点点 飞花处处

他刚刚出生 还没有姓名 他踪址未定 据说要远行
正文

You and I “你与我“ (U and I)

(2021-02-17 00:42:15) 下一个
You and I “你与我“ (U and I),
试翻译一首意境绝妙的英文小诗:

How Can You SM_LE Without I ?
How Can You Be F_NE Without I ?
How Can You W_SH Without I ?
How Can You Be N_CE Without I ?
How Can You Be a FR_END Without I ?
So I Am Very Important!
But How Can I Achieve S_CCESS Without U ?
How Can I LA_GH Without \'U\'?
How Can I Drink A C_P of Tea or Coffee Without U?
How Can I Enjoy The S_NSHINE Without U?
How Can I Have F_N Without U?
And That Makes U More Important Than I!
U and I work together to achieve great things..˙

Thanks for being there for me throughout the YEAR 2020. Hope we continue in 2021.

HAPPY NEW YEAR AND BEST WISHES!

你会对人微笑吗,没有我(I)?
你会待人友好吗,没有我(I)?
你会寄托愿望吗,没有我(I)?
你会为人善良吗,没有我(I)?
你会交到朋友吗,没有我(I)?
可见我(I),是多么重要!
但是,
没有你(U)我能一人成功吗?
没有你(U)我能对人豪笑吗?
没有你(U)我能与人共杯吗?
没有你(U)我能共享阳光吗?
没有你(U)我能共有欢乐吗?
可见你(U)比我(I)更重要!

你和我在一起,生命更有意义 !
感谢你(U)和我(I)一起,渡过2020,
祝愿你(U)和我(I)一起,进军2021。
元旦快乐, 年年得意!

Thanks for being there for me throughout the YEAR 2020. Hope we continue in 2021.

HAPPY NEW YEAR AND BEST WISHES!
[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.