个人资料
正文

枫林音乐: 窗外

(2022-05-03 21:04:27) 下一个

Outside my windows

Outside my windows
Splashing the bright sea across the trees
Whispering a perfect look over the time
Every moment is there
Don't let it go, I told my self

Array her radiance in the celestial sound
The sound of birds and early spring wind
Strike together the charm of the young
It is your life, it is your May
Make up your mind, the spring never wait

Brought on my way to the ocean side
Out of the windows of this stony shed
Through the wound of my mortal flesh
Fly across that endless sea
The long desire to be with her again

Right outside my windows 
Right inside my soul

窗外

在我的窗外
将明亮的大海洒在树上
时间的潮水耳语者完美的歌
每一刻都在那里
不要放手我告诉我自己

将她的光辉矩阵到天籁中
鸟儿的声音和早春的风
汇聚年轻的魅力
这是你的生活你的五月
不要犹豫春天从来不等待

这就去海边我这就出发
越过这个石屋的石头窗
穿过我凡俗肉体的伤
飞过那一望无际的海
漫长的渴望再和她一起

就在我的窗外
我的灵魂之中

 

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.