个人资料
正文

姐带弟玩

(2018-06-26 22:55:33) 下一个

晚饭后,女儿, D 和她男朋友带儿子 R 出去玩。晚上快11:00了,还没回来,我有点儿着急了。打电话没人接,发微信没人回,我真有点儿生气了。你大了,时常半夜回来。别把我儿子带坏了!TM 给 D 打了几次电话,D 终于回微信了。

W: D, where are you ?  R need be home.

D:Oh sorry okay。 I didn’t know he had time limit 

W:he must be home no later than 10 pm.  he is still a boy,  not allowed stay outside too late. when do you send him home?

D:We’ll head Home now 。

W:thank you

D:Sorry I wasn’t aware of the time he had to be home by

W:its ok ,  I did not make it clear. my fault.

真的怪我,临走时忘了规定他回来的时间。但,D如果懂事儿,是不用我交代的。

 

 

 

 

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.