个人资料
正文

有爱相伴的日子 20180313 开心

(2018-03-14 14:32:13) 下一个
早上九点多,他:How are you doing baby?

    Doing well, thinking of you

That's sweet. What are you thinking about me?

    Thinking of you said "Feel like dream" this morning. Life is beautiful with we are together

:-) I think so too. Have a great day

    :-)

Probably be home around 7:30ish. Hard to tell

     Okay

Kiss

    Kiss

下午六点半,他:Hey sexy lady

    :-)

    Come let me in

    Ok

我俩溜达出去给爸爸买药。回来电脑上手机上瞎看一通,互相给对方看看好玩的东东。我给他看了蓝衣女

翻白眼儿,呵呵。

。。。他用中文说我是坏女人,因为我找到他肩膀附近的那根毛儿,非常开心地给揪掉了,每次抱抱的时

候总是扫着我的脸,痒痒的。他说我们有剪刀可以用啊。哈哈哈,我就大笑起来。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.