个人资料
正文

有爱相伴的日子 20170608/09 So tempting

(2017-06-09 08:09:25) 下一个

周四早上从我这里离开,下班后他就应该回去了,一般没有什么事的话我们到周日才会再联系。今天有点意外,下午五点多他发来:"How was your day baby?" 我十多分钟后才看到,回复他:"Very good baby. How are you? Home now? 然后一直没有答复。

第二天早上,我有点不放心,发微信给他:"Good morning. How are you?" 马上收到他的回复:"Good , you?" 我:"Good. Thanks."他:"That's good! Have a good weekend, see you Sunday. Let's work out and have a late supper. Then we can shower and ... kiss" 我:"So tempting."

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.