个人资料
正文

20161121 还是不吵架?

(2016-11-22 09:03:26) 下一个

4:30pm Room mate is on a hot date tonight

  You have yours too

Nicely put. I'll be over right after Chiro

  Kiss

Let me know what you want to do go supper. Do I mean

  Why?

Because we normally eat arount that time? I need energy to do other fun things

  What would you like for supper?

Chicken fried rice if I had a choice. Yours is so good. What do you feel like?

  I will cook something, not sure what would be yet

Ok!

  See you home

Then we can get creative on dessert

  ;-)

If you liked last night ... and up for something like that again

  Never enough baby

Some of my favourite words

  :-)

打开一瓶红酒,他说坏了,我其实尝不出来,就倒掉又开了一瓶。他说要给我买个放酒的柜子,这样红酒就可以放倒收藏了,我说不要了,东西太多,提起来买东西就头大。后来发现书桌上的横隔特别合适,能放七瓶酒。吃饭的时候,他说现在雪太少了,看我不明白,就解释说本来想下周六B&B,带我去玩雪地摩托车,或者去冰钓的,可是天气不够冷,湖水也没怎么结冰呢。

他的腰还是痛,今天正骨医生又下手重了些。他靠在枕头上查找合适的B&B,我要出去送货,让他在家等我,大约半小时我就回来了。。。

他还是有点太大。

闺蜜打来电话,诧异地问,今天没有约吗?我说刚刚离开,她又问:“还是不吵架?”我说是,她有点气急败坏地说:“我去,真搞不明白你们!”我笑了:“我也不知道为什么,就是没有什么可吵的。”

 

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.