个人资料
飞越2003 (热门博主)
  • 博客访问:
正文

《Haven\'t Met You Yet》

(2014-12-07 15:58:43) 下一个

朋友发来好听的歌和他自己的英文翻译,《Haven't Met You Yet》好感动!

这是视频:

https://www.youtube.com/watch?v=1AJmKkU5POA


让我想起李小鹏的结婚视频正是用的这一首!14年爱情历程印证了这首歌的意义,每次看到屏幕上他和娇妻爱女,一家非常和谐养眼而且特别,真滴佩服他当年的智慧。
 
http://v.youku.com/v_show/id_XNzIxODk4NTYw.html


【经典英文歌曲“新翻”】
《Haven't Met You Yet》
《何时遇见你》
I'm not surprised, not everything lasts
我深知并非万事都会长久
I've broken my heart so many times I stopped keeping track
无数次的伤心令我再无他求
I talk myself in, I talk myself out
我扪心自问,我自我剖析
I get all worked up then I let myself down
我全力以赴最终也未能如意
I tried so very hard not to lose it
我想方设法只为了不会忘记
I came up with a million excuses
一路走来有若干理由相伴
I thought, I thought of every possibility
我反复思考过每一种机缘
And I know some day that it’ll all turn out
也知道总有一天都会出现
You'll make me work so we can work to work it out
你的勉励能让我孜孜不倦
And I promise you kid that I'll give so much more than I get
我保证不计得失为你奉献
I just haven't met you yet
只是我还没有和你遇见
I might have to wait, I'll never give up
也许我还得等待但我决不放弃
I guess it's half timing and the other half's luck
我想我还要等待时机和运气
Wherever you are, whenever it's right
无论你在哪里,无论何时可以
You'll come out of nowhere and into my life
你随时都会闯进我的心里
And I know that we can be so amazing
我知道我们可以创造奇迹
And baby your love is gonna change me
宝贝你的爱将会使我改变
And now I can see every possibility
每一种可能我现在都可以看见
Somehow I know that it’ll all turn out
反正我知道那一切都会实现
You'll make me work so we can work to work it out
你的勉励能让我孜孜不倦 
And promise you kid I'll give so much more than I get
我保证不计得失为你奉献


 
[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.